Συνάντηση κτηνοτρόφων του βορείου Έβρου στο Εργατικό Κέντρο Ορεστιάδας

Οι κτηνοτρόφοι του βορείου Έβρου σας προσκαλούν, από κοινού, μαζί με τους Αγροτικούς Σύλλογους Τριγώνου, Βύσσας, Ορεστιάδας και Διδυμοτείχου, την Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου, στις 19:00 στο Εργατικό Κέντρο Ορεστιάδας.

Μοναδικό θέμα της συνάντησης θα είναι η συζήτηση των προβλημάτων που έχουν προκύψει στον κλάδο από την ευλογιά, που οδήγησε σε χιλιάδες σφαγές αιγοπροβάτων, ενώ θα εξεταστούν και οι μορφές δράσης και διεκδίκησης των αιτημάτων τους.

Πηγή: ΕΡΤ Ορεστιάδας

Χορηγούμενη

Tags

Κοινοποίηση