Συγχαρητήριες επιστολές έλαβε ο Μητροπολίτης Αλεξανδρουπόλεως κ.κ. Άνθιμος, για τη συμπλήρωση 20ετίας από την ενθρόνισή του.
Η ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ
ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
Δ/νσις: Ἰωάννου Γενναδίου 14 – 115 21, ̓Αθῆναι
Τηλ. 210-7272.204, Fax 210-7272.210.
πρωτ. 4996
αριθ. Ἀθηναι τῃ 9ῃ Ὀκτωβρίου 2024
Πρός
τόν Σεβασμιώτατον Μητροπολίτην
Ἀλεξανδρουπόλεως κ. Ἄνθιμον
Εἰς Ἀλεξανδρούπολιν
Σεβασμιώτατε ἐν Χριστῷ ἁδελφέ,
Ἐν ἀγάπῃ πολλῇ, εὐαγγελισθέντες τήν θείᾳ εὐδοχίᾳ καί ἐπινεύσει τοῦ Παρακλήτου διακονίαν ὑμῶν κατά την διάρκειαν τῆς εἰκοσαετοῦς πηδαλιουχίας τῆς νοητῆς ὀλκάδος τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Ἀλεξανδρουπόλεως, ἤχδημεν εἰς τήν ἀπόφασιν ὅπως εὐχηδῶμεν ὑμῖν, ἵνα Ἡ καθ’ ὑμᾶς Θεοφρούρητος Ἐπαρχία αὐξάνηται ὑπό τῆν χριστόφρονα ποιμαντορίαν ὑμῶν ὡς ἄμπελος εὐκληματοῦσα, εἰς χριστιανικήν προχοπήν τοῦ περιουσίου λαοῦ, εἰς ἔπαινον καί εὔχλειαν τῆς Ὀρδοδοξίας καί εἷς δόξαν Θεοῦ.
Πρός τούτοις, Φερμῶς ἱκετεύομεν «τόν ποιμένα τῶν προθάτων τόν μέγαν» (Ἐθρ. ιγ ́ 20) ὅπως περιθάλλγι ὑμᾶς μέ «δύναμιν ἐξ ὄψους» (Λουκ. κδ’ 49) καί χαρίηται ὑμῖν, κατά τῆν Παύλειον πρός τόν Τιμόδεον εὐχῆν, «σύνεσιν ἐν πᾶσι» (Β ́ Τιμ. 6’ Ὢ), «ἵνα στρατεύησὃὺε τήν καλήν στρατείαν» (Α ́ Τι. α ́ 18) καί «ὑπερπλεονάσγ ἡ εἰρήνη καί ἡ χάρις τοῦ Κυρίου ἡμῶν μετά πίστεως καί ἀγάπης τῆς ἐν Χριστῷ Ἰησοῦ» (Α ́ Τιμ. α ́ 14). Ἐπί δέ τούτοις, κατασπαζόμεδα ὑμᾶς ἐν Κυρίῳ καί διατελοῦμεν ἐν ἀγάπῃ πολλῇ, διαθεθαιοῦντες ὑμᾶς ὅτι ἐν τῇ ἁγίᾳ πίστει, τῇ ἀπό τοῦ Κυ ρίου διά τῶν Ἁγίων καί Ἐνδόξων Ἀποστόλων δοδείσῃ ἡμῖν, ὑπό δέ τῶν θεοφόρων Πατέρων ἐν Ἁγίαις Οἰκουμενικαῖς Συνόδοις διατυπωδῆσῃ, καί ἐν πάση ἀγάπῃ, ἕξετε τήν ἀφ ̓ ἡμῶν ἀντίληψιν, εἰς δήῆλωσιν καί μαρτυρίαν ὅτι ἕν σῶμα ἐσμέν τοῦ Χριστοῦ, Ὅς ἐστίν Ἡ Ὁδός καί η Ἀλῆθεια καί Ἡ Ζωή.
Ὁ Ἀρχιγραμματεύς
Αρχιμ.. Ἰωάννης Καραμούζης



