Παράταση στην καταληκτική ημερομηνία ολοκλήρωσης όλων των προγραμμάτων «Εξοικονομώ» που υλοποιούνται μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας ανακοίνωσε το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας. Η απόφαση, όπως αναφέρεται στην επίσημη ανακοίνωση, στοχεύει στη στήριξη πολιτών και επιχειρήσεων και στη διασφάλιση της ομαλής ολοκλήρωσης των παρεμβάσεων ενεργειακής αναβάθμισης.
Νέα προθεσμία έως τις 17 Ιουλίου 2026
Η νέα καταληκτική ημερομηνία για την ολοκλήρωση των εργασιών των ωφελούμενων ορίζεται η Παρασκευή 17 Ιουλίου 2026. Σύμφωνα με το υπουργείο, δεδομένης της ολοκλήρωσης του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, η προθεσμία αυτή είναι οριστική και δεν προβλέπεται περαιτέρω παράταση.
Το υπουργείο καλεί τους συμμετέχοντες να προχωρήσουν άμεσα στις απαιτούμενες ενέργειες ώστε να ολοκληρώσουν τις παρεμβάσεις τους εντός του καθορισμένου χρονικού πλαισίου.
Ποια προγράμματα αφορά η παράταση
Η παράταση ισχύει για τα εξής προγράμματα
-Εξοικονομώ 2021
-Εξοικονομώ 2023
-Εξοικονομώ – Ανακαινίζω για Νέους
-Εξοικονομώ 2025
-Εξοικονομώ – Επιχειρώ & Αλλάζω Συσκευή στις Επιχειρήσεις
Τα προγράμματα «Εξοικονομώ» αποτελούν βασικό εργαλείο για τη μείωση του ενεργειακού κόστους νοικοκυριών και επιχειρήσεων, την αναβάθμιση του κτιριακού αποθέματος και την ενίσχυση της ενεργειακής αποδοτικότητας.
Οι δράσεις εντάσσονται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0», με χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση – NextGenerationEU.
tanea.gr


