Μουσικό Σχολείο Αλεξανδρούπολης: Το Rock συναντά τη Συμφωνική Μουσική στην Ορεστιάδα!

Το Μουσικό Σχολείο Αλεξανδρούπολης, έπειτα από την τιμητική πρόσκληση της Ιεράς Μητρόπολης Διδυμοτείχου, Ορεστιάδος και Σουφλίου και του Δήμου Ορεστιάδας, συμμετέχει στο Φεστιβάλ «Ορέστεια 2026» με τη συναυλία “Rock Symphony”!

Ένα μοναδικό μουσικό ταξίδι, όπου οι μεγαλύτερες επιτυχίες της παγκόσμιας ροκ σκηνής συναντούν τον συμφωνικό ήχο! Το Σύγχρονο Ροκ Σύνολο του σχολείου συμπράττει με τη Συμφωνιέττα (ορχήστρα εγχόρδων και πνευστών), δημιουργώντας ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα που δεν πρέπει να χάσετε!

Το Σάββατο 27 Ιουνίου 2026 στις 21:00 στο Υπαίθριο Δημοτικό Θέατρο Ορεστιάδας

Χορηγούμενη

Tags

Κοινοποίηση