Στο καθολικό κλείσιμο του δρόμου Μάνης-Σιταριάς, σύμφωνα με το ρεπορτάζ της ΕΡΤ Ορεστιάδας, θα προχωρήσει ο δήμος Διδυμοτείχου, έχοντας την ομόφωνη συναίνεση του δημοτικού συμβουλίου, που συζήτησε εχθές (24/06) το θέμα, με τον προϊστάμενο της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών του δήμου, Νίκο Ζαρκάδη, να εξηγεί πως η κατάσταση του οδοστρώματος στο συγκεκριμένο δημοτικό οδικό τμήμα είναι πλέον εξαιρετικά επικίνδυνη και εφόσον έχει δρομολογηθεί η αποκατάστασή του, ο δρόμος θα κλείσει και θα ξαναδοθεί σε χρήση μετά τις παρεμβάσεις που θα γίνουν.
«Η κατάσταση του δρόμου έχει φτάσει στο απροχώρητο, ειδικά τις βραδινές ώρες είναι εξαιρετικά επικίνδυνη η κυκλοφορία σε αυτό το τμήμα, είναι ζήτημα χρόνου να συμβεί ατύχημα, και αν κάποιος σκοτωθεί, θα πάμε φυλακή…», ανέφερε χαρακτηριστικά ο ίδιος.
Σύμφωνα με την ενημέρωση που έκανε, για το συγκεκριμένο έργο υπάρχει μελέτη, εξασφαλίστηκε 1 εκ. ευρώ για την υλοποίησή του και οι εργασίες εκτιμάται ότι θα ξεκινήσουν τον ερχόμενο Σεπτέμβριο. Όπως είπε ο κ. Ζαρκάδης, με τον χαρακτήρα του «έκτακτου» και με τη διαδικασία διαπραγμάτευσης χωρίς προηγούμενη δημοσίευση, στην οποία καλούνται να δώσουν τις προσφορές τους περισσότεροι των δύο υποψηφίων αναδόχων, εκτιμάται ότι δεν θα προκύψουν καθυστερήσεις στην έναρξη των εργασιών και στην αποπεράτωσή του.
Το θέμα ψήφισε θετικά και η παράταξη μειοψηφίας του Χρήστου Τοκαμάνη, με τον ίδιο, πάντως, να επαναλαμβάνει εμφατικά ότι απορρίπτει κάθε ενδεχόμενη επιλογή της δημοτικής αρχής να προχωρήσει σε ανάθεση του έργου, τονίζοντας πως αποδέχεται μόνον την επιλογή της δημοπρασίας.
ertnews.gr


