Δήμος Ορεστιάδας: Συμμετοχή στο συνέδριο του Ευρωπαϊκού Δικτύου Υγιών Πόλεων του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας

Ο Δήμος Ορεστιάδας συμμετείχε στο Ετήσιο Συνέδριο και τη Γενική Συνέλευση (Annual Business Meeting & Technical Conference 2026) του Ευρωπαϊκού Δικτύου Υγιών Πόλεων του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, που πραγματοποιήθηκε από τις 15 έως τις 18 Ιουνίου 2026 στη Viana do Castelo της Πορτογαλίας.

Στο πλαίσιο του συνεδρίου, ο Δήμος έλαβε το Πιστοποιητικό Προσωρινής Αναγνώρισης (Certificate of Provisional Designation) για τη συμμετοχή του στη νέα Φάση VIII (2026–2030) του Δικτύου Υγιών Πόλεων, αναγνωρίζοντας την πρόοδο που έχει επιτευχθεί στα πρώτα στάδια της διαδικασίας ένταξης και τη δέσμευσή του στις αρχές και τους στόχους του Δικτύου.

Κατά τη διάρκεια των εργασιών του συνεδρίου πραγματοποιήθηκαν:

– Συμμετοχή σε θεματικά workshops και εργαστήρια.

– Παρακολούθηση παρουσιάσεων, abstracts και καλών πρακτικών από πόλεις όλης της Ευρώπης.

– Συναντήσεις με εκπροσώπους Δήμων από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

– Δικτύωση, ανάπτυξη συνεργασιών και ανταλλαγή εμπειριών.

– Αποκόμιση νέων ιδεών και χρήσιμων εργαλείων για την ανάπτυξη πολιτικών υγείας και ευημερίας στην πόλη της Ορεστιάδας.

Χορηγούμενη

Tags

Κοινοποίηση