Ορεστιάδα: Υπογράφηκε η σύμβαση αναβάθμισης και μετατροπής σε Αγροτικό Μουσείο του ανενεργού σχολείου Πτελέας

Ο Δήμαρχος Ορεστιάδας, Αδαμάντιος Παπαδόπουλος, βρέθηκε στην Αθήνα και στο Υπουργείο πολιτισμού για την υπογραφή, παρουσία της Υπουργού Πολιτισμού κας Λίνας Μενδώνη, της προγραμματικής σύμβασης για την υλοποίηση του έργου της αναβάθμισης της ανενεργής σχολικής μονάδας στον οικισμό Πτελέας της Δημοτικής Ενότητας Τριγώνου του Δήμου Ορεστιάδας.

Η προγραμματική σύμβαση αφορά τις οικοδομικές εργασίες εξωραϊσμού και αναβάθμισης του κτιρίου, με σκοπό τη μετατροπή του σε υποδομή του «Δικτύου Αγροτικών Μουσείων Έβρου». Για την προετοιμασία και ωρίμανση του έργου εκπονήθηκαν οι μουσειογραφικές και μουσειολογικές μελέτες από την κα. Αγγέλα
Γιαννακίδου, οι οποίες αποτέλεσαν βασική προϋπόθεση για την προώθηση της συγκεκριμένης παρέμβασης.

Η υπογραφή της σύμβασης αποτελεί το τελευταίο διοικητικό στάδιο πριν από την έναρξη των διαδικασιών υλοποίησης του έργου, καθώς είχε προηγηθεί η έγκριση της σχετικής απόφασης της Δημοτικής Επιτροπής από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας – Θράκης.

Με την ολοκλήρωση του έργου, το παλιό σχολείο της Πτελέας θα αποκτήσει νέα ζωή, αφού μετά το πέρας των εργασιών θα αποτελεί ένα σύγχρονο χώρο που θα αναδεικνύει την αγροτική ιστορία και την πολιτιστική κληρονομιά του Έβρου και θα δημιουργήσει νέες προοπτικές για την πολιτιστική ανάπτυξη και την επισκεψιμότητα της περιοχής.

Γραφείο
Δημάρχου Ορεστιάδας

Χορηγούμενη

Tags

Κοινοποίηση