Γνώρισε την ήττα από τον Ολυμπιακό ο Άθλος, MVP ο Ανέστης Δαλακούρας

Στο πλαίσιο της 4ης αγωνιστικής της Volley League, ο Άθλος Ορεστιάδας γνώρισε στο κλειστό γυμναστήριο «Μιχάλης Παρασκευόπουλος» της Αλεξανδρούπολης, την ήττα με 3-0 σετ από τον Ολυμπιακό.

Σε ένα ματς που ο Άθλος δεν είχε ελπίδες κόντρα στον πανίσχυρο Ολυμπιακό, πάλεψε το 2ο σετ, χάνοντας καθαρά τα άλλα δύο.

MVP της αναμέτρησης ο ΑλεξανδρουπολίτηΚοσμάς Πανταζήςς ακραίος του Ολυμπιακού Ανέστης Δαλακούρας που ουσιαστικά έπαιζε στο… γήπεδο του.

Τα σετ: 0-3 (15-25, 23-25, 19-25)

Πηγή: Κοσμάς Πανταζής – sportsaddict.gr

Χορηγούμενη

Tags

Κοινοποίηση