Search
Close this search box.

ΣΤΟ 6,9% Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ, ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΣΟΚ

Την πρώτη δημοσκόπηση των πολιτικών τάσεων για το 2023 παρουσίασε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας ALCO κύριος Κωστής Παναγόπουλος στον τηλεοπτικό σταθμό ALPHA

Η πρόθεση ψήφου για τα κόμματα

Τί θα καθορίσει την ψήφο των πολιτών

Άνοδο καταγράφουν τα ποσοστά της ΝΔ αλλά και του ΣΥΡΙΖΑ στη χτεσινή παρουσίαση της έρευνας τάσεων της εταιρίας ΑLCO. Σε αντίθεση οριακές απώλειες καταγράφονται για το ΠΑΣΟΚ. Πιο συγκεκριμένα στη πρόθεση ψήφου επί των έγκυρων ψηφοδελτίων τα κόμματα συγκεντρώνουν τα εξής ποσοστά: ΝΔ 31%, ΣΥΡΙΖΑ 24,1%, ΠΑΣΟΚ 10,7%, ΚΚΕ 5,5%, ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΥΣΗ 4,5%, ΜΕΡΑ25 3,2%. Παράλληλα το 2,6% φαίνεται να προτιμά το κόμμα Κασιδιάρη ΕΛΛΗΝΕΣ για το οποίο γίνεται λόγος για νομοθετική ρύθμιση που θα απαγορεύει τη κάθοδο του στις εκλογές.

Η διαφορά των δύο μεγάλων κομμάτων κατά τους τελευταίους μήνες φαίνεται να βρίσκεται στα ίδια περίπου επίπεδα με τον ΣΥΡΙΖΑ να ενισχύεται οριακά αλλά να μην απειλεί την πρωτιά της ΝΔ.

Ψηφίζουν με βάση τη τσέπη τους

Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζουν και τα κριτήρια με τα οποία θα προσέλθουν οι πολίτες στις κάλπες για να επιλέξουν την εκπροσώπηση τους αφού η οικονομία και τα κοινωνικά θέματα είναι εκείνα που τους απασχολούν περισσότερο.

Πιο συγκεκριμένα τα θέματα της οικονομίας αλλά και της κοινωνικής στήριξης άρρηκτα συνδεδεμένα άλλωστε συγκεντρώνουν μαζί το 52% στη κρίση των πολιτών ενώ ακολουθούν τα θέματα της διαφθοράς, τα Εθνικά θέματα και η ιδεολογία.

Έτσι φαίνεται να διαμορφώνεται και το διακύβευμα των επόμενων εκλογών πάνω στο οποία θα χτιστεί και η στρατηγική των κομμάτων προς τη κάλπη.

“Το μη χείρον βέλτιστο;”

Ένα σημαντικό ποιοτικό χαρακτηριστικό είναι επίσης ότι οι μισοί σχεδόν ψηφοφόροι φαίνονται να οδηγούνται στη τελική τους επιλογή όχι με τη καλύτερη δυνατή επιλογή για αυτούς αλλά με τη λιγότερο δυσάρεστη, γεγονός που καταγράφει και μια γενικότερη δυσρέσκεια.

Το καλάθι του νοικοκυριού

Ενδιαφέρον εύρημα προκύπτει και από το ερώτημα για το καλάθι του νοικοκυριού και πώς αυτό επηρέασε τελικά τη τσέπη των καταναλωτών αφού αρκετά ως πολύ απαντά το 30% ενώ καθόλου ως λίγο απαντά το 56% καταγράφοντας έτσι την επιθυμία των ερωτηθέντων για περεταίρω δραστικά μέτρα με σκοπό την αύξηση της αγοραστικής τους δύναμης.

Χορηγούμενη

Tags

Κοινοποίηση