Έπειτα από μια τρίωρη περίπου συνεδρίαση του Δημοτικού συμβουλίου και με τη συμμετοχή εκπροσώπων των εμπόρων αλλά και των παραγωγών, υπερψηφίστηκε η πρόταση της Αντιπολίτευσης και έτσι η δεύτερη λαϊκή αγορά της Αλεξανδρούπολης χωροθετείται και επίσημα στην οδό Εθνικής Αντιστάσεως με ψήφους 24 έναντι 11 που συγκέντρωσε η πρόταση για την οδό Καραολή και Δημητρίου.
Πρόκειται ουσιαστικά για τη μετεξέλιξη της λεγόμενης “πράσινης” λαϊκή του Σαββάτου ή “συγκέντρωση των παραγωγών” που διεξαγόταν από παραγωγούς στο συγκεκριμένο δρόμο και η οποία θα καταργούταν βάση νόμου και έτσι πλέον θα συνεχίσει στον ίδιο χώρο και με τη συμμετοχή των εμπόρων.
Στη χτεσινοβραδινή συνεδρίαση του Δημοτικού συμβουλίου δεν έλλειψαν οι διαφωνίες, οι αντεγκλήσεις αλλά και οι διαφορετικές τοποθετήσεις όχι μόνο των παρατάξεων αλλά και αυτών που διεξάγουν τη λαϊκή αγορά αφού οι παραγωγοί υποστήριξαν ως καταλληλότερο μέρος την οδό Εθνικής Αντίστασης ενώ οι έμποροι την οδό Καραολή και Δημητρίου.
Εντύπωση ωστόσο προκάλεσε η ψηφοφορία των Δημοτικών συμβούλων αφού εντοπίστηκαν σοβαρές διαρροές στη παράταξη του Δημάρχου, οι οποίες οδήγησαν και στη καταψήφιση της πρότασης που έφερε προκαλώντας σοβαρά ερωτηματικά για τη συνοχή της αλλά και για το πώς λαμβάνονται οι αποφάσεις εντός αυτής.
Οι “διαρροές” για τη πλευρά της Δημοτικής αρχής εντοπίστηκαν στην υπερψήφιση της πρότασης της αντιπολίτευσης από τον κύριο Πασσιά, ενώ το λευκό επέλεξαν οι κύριοι Πετρίδης, Σεφεριάδης και Ναϊτίδης. Τέλος παρών ψήφισε ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κύριος Γιώργος Καΐσας.
Η άποψη μας είναι ότι καμία από τις δύο περιπτώσεις δεν πληροί τα χαρακτηριστικά εκείνα που θα πρέπει να έχει μια λαϊκή αγορά σε έναν αστικό ιστό. Η περίπτωση της οδού Καραολή και Δημητρίου θα δημιουργούσε (όπως συνέβη και στο παρελθόν) σοβαρά προβλήματα στην εμπορική κίνηση του λιμανιού πόσο μάλλον τώρα που διαφαίνεται η αύξηση του εμπορικού αλλά και στρατιωτικού ενδιαφέροντος. Η δε περίπτωση της Εθνικής Αντίστασης θα δημιουργήσει ακόμα μεγαλύτερο κυκλοφοριακό πρόβλημα σε μια κρίσιμη αρτηρία δίπλα στο κέντρο της πόλης.
Η καλύτερη λύση θα ήταν ένας δρόμος μεγάλος, με εύκολη πρόσβαση σε μια όχι τόσο πυκνοκατοικημένη περιοχή, με εύκολο πάρκινγκ στη ευρύτερη περιοχή στην ανατολική πλευρά της πόλης. Και η πρόβλεψη μας είναι πως στο μέλλον θα στραφούμε αναπόφευκτα σε μια τέτοια λύση.
Newsroom