Search
Close this search box.

Νέο Citroen e-C4 X με 136 ίππους

Το νέο Citroen C4 X σπάει κάθε στερεότυπο στη σχεδίαση, αμφισβητώντας τις παραδοσιακές νόρμες και προσφέροντας ένα σχεδιαστικό «μίγμα» που αντλεί στοιχεία από πολλές διαφορετικές κατηγορίες. Εμείς το δοκιμάζουμε στην ηλεκτρική του έκδοση με τους 136 ίππους.

Δοκιμάζουμε το νέο C4 X στην ηλεκτρική του έκδοση

Η Citroen έχει αποδείξει πως δε φοβάται να διαφοροποιείται και να ξεφεύγει από τα στεγανά που θέτουν όρια στη σχεδίαση. Έτσι, διαχρονικά μας έχει δώσει μοντέλα που συνδυάζουν στοιχεία διαφορετικών κατηγοριών χαρίζοντας μια δημιουργική εκκεντρικότητα στα μοντέλα της. Μάλιστα το Citroen C4 διαχρονικά έπαιξε το ρόλο της μαγιάς για να γεννηθούν αρκετές διαφορετικές εκδοχές του (Picasso, Cactus, κ.ο.κ.). Η νέα εκδοχή του λοιπόν φέρει το κωδικό γράμμα «Χ», που έρχεται να δηλώσει την συνένωση αρκετών διαφορετικών κόσμων, όπως είχαμε δει και από τη δοκιμή του Citroen C5 X.
Το νέο C4 X είναι διαθέσιμο με κινητήρες βενζίνης (από 27.400 με 100 ίππους), πετρελαίου από 34.400 ευρώ με 130 ίππους και την ηλεκτρική έκδοση της δοκιμής μας, e-C4 με 136 ίππους και κόστος με επιδότηση από 37.300 ευρώ.

Δείτε όλο τον εξολισμό των εκδόσεων εδώ

Σχεδίαση: Σεντάν Χ SUV X Fastback X MPV

Το C4 X παίζει τα ρέστα του με τη σχεδίαση και δημιουργεί μια τάση που μελλοντικά θα τη δούμε να υλοποιείται και από άλλους κατασκευαστές. Σου βγάζει μια αυτοπεποίθηση όταν το κοιτάς και ένα μεταμοντερνισμό, ο οποίος ίσως για κάποιους που έχουν συνηθίσει σε πιο συντηρητικά σχήματα να τους φανεί υπέρ-τολμηρός. Όμως η γαλλική φίρμα, που έχει στο DNA της την καινοτομία, δε θα δίσταζε μπροστά σε αυτούς που… διστάζουν στις νέες προσεγγίσεις.

Tο C4 X είναι το μεγαλύτερο μοντέλο (μήκος 4.600 χλστ.) του ομίλου Stellantis που πατάει πάνω στην πλατφόρμα CMP. Διατηρεί το ίδιο μεταξόνιο με το C4 στα 2,67 μέτρα, συνεπώς αυτό που αλλάζει είναι ο πίσω πρόβολος που έχει μακρύνει κατά 24 πόντους. Εκεί βασικά εντοπίζονται και όλες οι αλλαγές από το C4, καθώς μέχρι την τρίτη κολώνα όλα είναι ίδια. Από τη στενή γρίλια που εκτείνεται σε όλο το μπροστά μέρος για να καταλήξει στα λεπτά led φώτα, τα προστατευτικά πλαστικά και την ελαφρώς αυξημένη απόσταση από το έδαφος (157 χλστ.), που δίνουν τις SUV καταβολές.

Στο πίσω μέρος τώρα, η αύξηση του μήκους φάρδυνε τις πίσω κολώνες, καταργώντας το μικρό φινιστρίνι που είχε το C4, με την οροφή να φθίνει πιο ομαλά, όπως στα fastback μοντέλα για να δημιουργήσει ένα μικρό σε άνοιγμα πορτ-μπαγκάζ. Πιο μεγάλα είναι και τα πίσω φώτα, τα οποία εκτείνονται και στα πλαϊνά του αμαξώματος.

Όσο, τέλος, για τις MPV αναφορές, αυτές θα τις συναντήσουμε στο εσωτερικό του, που θα διαβάσετε παρακάτω

Εσωτερικό-Χώροι: Μοντέρνο, υπερ-πρακτικό και ποιοτικό πατήστε εδώ

Κινητήρα: Αλλάζει την ιπποδύναμή του και έχει 11άρη On Board Charger πατήστε εδώ

Στο δρόμο: Αγχολυτικό στην πόλη χάρη στην άνεσή του πατήστε εδώ

Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά πατήστε εδώ

Πηγή: autotriti.gr

Χορηγούμενη

Tags

Κοινοποίηση