Search
Close this search box.

ΑΜΘ: Ζυμώσεις στην περιφέρεια για την προώθηση των τοπικών προϊόντων

Το καλό προϊόν χρειάζεται το ανάλογο περιτύλιγμα και το κατάλληλο μάρκετινγκ που θα το φέρει στο ράφι σε μια αξιοπρεπή τιμή. Το στοίχημα για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, που αποτελούν και τη ραχοκοκαλιά της τοπικής οικονομίας, είναι μεγάλο, αλλά η προβολή και η εξωστρέφεια απαιτούν εξειδικευμένη γνώση, που μεταφράζεται σε κόστος.

Για τον σχεδιασμό της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης στην κατεύθυνση της προώθησης των τοπικών προϊόντων στην ελληνική και τις ξένες αγορές μιλά ο αντιπεριφερειάρχης Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Αργύρης Πατακάκης, με αφορμή ενημερωτική διημερίδα που έγινε στο τέλος της χρονιάς στη Δράμα.

Σημαντικές εκθέσεις

Ο κ. Πατακάκης στέκεται στη συμμετοχή της περιφέρειας στις σημαντικές εκθέσεις εντός και εκτός της Ελλάδας, με στόχο την προσέλκυση εμπόρων, αλλά και στον προσανατολισμό τους να φιλοξενούν ξένους επιχειρηματίες στην περιοχή, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να δοκιμάζουν τα προϊόντα, αλλά και να επισκέπτονται τις τοπικές επιχειρήσεις. Στις εκθέσεις, μάλιστα, δίνεται η δυνατότητα παρουσίας τοπικών επιχειρήσεων στο περίπτερο της περιφέρειας.

«Τον Ιούνιο έγιναν στην Καβάλα B2B συναντήσεις με Σουηδούς αγοραστές από μεγάλα σούπερ μάρκετ και όχι μόνο. Πραγματοποιήθηκε κλειστή γευσιγνωσία και αξιολόγησαν τα προϊόντα με βάση τη γεύση, τη συσκευασία, την τιμή και διαμόρφωσαν μία πλήρη εικόνα αυτών. Δόθηκε η δυνατότητα σε 29 ενδιαφερόμενους επιχειρηματίες να συνομιλήσουν, αλλά και να κλείσουν συμφωνίες για τα προϊόντα που παράγουν», τονίζει ο κ. Πατακάκης.

Ο ίδιος υπογραμμίζει ότι η αγορά της Σκανδιναβίας επιδεικνύει ενδιαφέρον για τα ελληνικά προϊόντα και σχολιάζει ότι η συγκεκριμένη πρωτοβουλία άφησε πολύ καλό αποτύπωμα. Σε ερώτηση για το αν διέκριναν αδυναμίες στις επιχειρήσεις, από τη συσκευασία μέχρι την προώθηση, ο κ. Πατακάκης απαντά ότι «με αφορμή την παραπάνω συνάντηση, έγινε επισταμένη αξιολόγηση από τους Σουηδούς με βάση τις ανάγκες και τις απαιτήσεις της δικής τους αγοράς, ακόμη και για το μέγεθος και το είδος της συσκευασίας, με στόχο την ενίσχυση του κάθε προϊόντος».

Για το 2025, σχεδιάζουν στην περιφέρεια μέσα από διάλογο με τις τοπικές επιχειρήσεις παρόμοιες συναντήσεις με αγοραστές που θα μπορέσουν να δοκιμάσουν τα προϊόντα, αλλά και να ξεναγηθούν στην περιοχή.

Ισχυρά brands

Στα ισχυρά brands του τόπου καταγράφονται πολλά και αξιόλογα που συνδέονται με το ελαιόλαδο, το κρασί, το μέλι, καθώς και τα γαλακτοκομικά, τα μανιτάρια, το ακτινίδιο και πολλά άλλα. «Στόχος της περιφέρειάς μας είναι η προώθηση της παρουσίας των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στα γεωγραφικά όρια του τόπου, αλλά και ο εκσυγχρονισμός των ανθρώπων που αγωνίζονται παράγοντας, μέσα από την αξιοποίηση προγραμμάτων, ώστε να δημιουργήσουν ένα ανταγωνιστικό προφίλ».

Τέλος, ο κ. Πατακάκης σημειώνει ότι η στήριξη της επιχειρηματικότητας συνεπάγεται δημιουργία θέσεων εργασίας και ενίσχυση της τοπικής οικονομίας.

Πηγή: Αμπατζή Μαρία-ypaithros.gr

Χορηγούμενη

Tags

Κοινοποίηση